RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Journalisters troverdighet stuper

Sist oppdatert:
Reklamestudent går hardt ut mot forbrukerjournalistikken. Er det annonsørene som styrer innholdet i avisene, spør hun
Det blir vanskeligere og vanskeligere å skille mellom journalister og reklameskapere, mener Benedicte Wessel-Holst ved Westerdals reklameskole. I sin iver etter å tekkes annonsørene, er avisene, og kanskje spesielt Dagbladet, blitt mer opptatt av å selge livsstil enn å formidle nyheter.

Les mer om denne saken hos Propaganda:

Journalisters troverdighet stuper

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere