RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Kjos ber passasjerene om unnskyldning

Sist oppdatert:
Washington (NTB): Norwegian-sjef Bjørn Kjos sier han har stor medfølelse med passasjerene som fikk jul og nyttår ødelagt på grunn av forsinkede fly.

- Det er forferdelig leit at passasjerene blir rammet. Spesielt nå rundt høytidene, sier Kjos til VG på telefon fra USA.

Det er første gang han snakker siden problemene oppsto.

Hvorvidt de passasjerene som er rammet av forsinkelsene den siste tiden vil få noen kompensasjon, vil ikke Kjos svare på ennå, ifølge VG.

- Vi følger de internasjonale reglene for kompensasjon, men siden jeg har vært i USA nå, kjenner jeg ikke detaljene rundt dette. Derfor kan jeg ikke ta stilling til det, sier Kjos.

I desember var ikke ett eneste Norwegian-fly fra Bangkok til Oslo i rute. Bare ett av fire fly fra New York til Oslo holdt rutetiden. (©NTB)

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

Våre bloggere