RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss
Foto: Scanpix

Økte reklametrykket

Sist oppdatert:
Mengden reklame i reklamemann Roger Pihls postkasse økte med 11,7 kilo i fjor.

Pihl har de siste årene tatt vare på alt av reklame som har dumpet ned i postkassen hans, i fjor kom han opp i 122,7 kilo.

Sjekk ut NA24 Propagandas nye medieguide

Økningen fra 2007 er på 10,5 prosent.

- Elektrobransjen er mest irriterende. Jeg mottok Experts julekatalog åtte ganger, sier Pihl til Dagens Næringsliv.

Informasjonssjef Åshild Indresøvde i Elkjøp kan ikke love mindre trykk i år.

- Vi fortsetter med det vi vet fungerer; tv-reklame og kundeaviser. Men jeg har ingen problemer med å skjønne at folk blir irritert av postkassereklamen, sier hun til Dagens Næringsliv.

Meld deg på NA24 Propagandas nyhetsbrev

I løpet av de siste fire årene har antall kilo reklame i Pihl postkasse økt fra 86,1 kilo til 122,7 kilo.

Har du et medietips - kontakt NA24 Propaganda

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere