RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss
Ingrid og Tore Landmark har hatt store problemer med bredbåndsleverandøren.
Ingrid og Tore Landmark har hatt store problemer med bredbåndsleverandøren. Foto: TV 2

NextGenTel skjerper servicen

Sist oppdatert:
Bredbåndsselskapet legger seg flate, og beklager dårlig kunderservice. Utspillet kommer samme dag som TV 2 hjelper deg sender et program med hovedfokus på NextGenTel.

"Etter ni måneder har NextGenTel forsatt ikke fått med seg at Ingrid har betalt fakturaen sin. Trond Åge har sittet i telefonkø i timevis for å få tak i bredbåndsfirmaet. Kan NextGenTel være bekjent av så dårlig kundeservice?" heter det i programoversikten.

Bredbåndsselskapet planlegger børsnotering neste uke, og kommer programmet i forkjøpet med en pressemelding.

"I et raskt voksende marked har hatt en utfordring med å bygge opp god nok kundeservice", uttaler selskapet.

- Det er i første rekke tilgjengelighet på telefon og epost, samt forespørsler vedrørende etablering av bredbåndstilknytningen som har vært de største utfordringene for oss, sier Lars-Inge Alvær, direktør for salg og kunderelasjoner i NextGenTel.

NextGenTel oppgraderer nå sine interne systemer for å sikre raskere respons. Første fase av dette nye systemet vil være operativt fra og med i morgen 12.desember 2003, opplyses det.

- Dette har vi tatt meget seriøst, og har iverksatt en rekke tiltak for å øke vår kapasitet i takt med vår suksess i markedet, sier Alvær.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

Våre bloggere