RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

NFF gir Sportmedia millionkontrakt

Sist oppdatert:
Sportmedia har undertegnet en avtale om å bli Norges Fotballforbunds hovedleverandør av informasjonsprodukter. Avtalen har en verdi på rundt 40 millioner kroner.

– Vi har jobbet tett med Sportmedia i flere år. Nå styrker vi samarbeidet ytterligere, og vet dette blir et viktig bidrag i å styrke grunnlaget for den fortsatte utviklingen av norsk fotball, sier Ronny Aasland, NFFs markedssjef, i en pressemelding.

Avtalen strekker seg over åtte år, fra 2004, og anslås å være verdt nærmere 40 millioner kroner.

– NFF er selve motoren blant særforbundene i norsk idrett, og en mer inspirerende og spennende samarbeidspartner finner vi ikke, sier Erik Unaas som leder Sportmedia.

Selskapet får ansvaret for samtlige trykksaker, alle produkter rundt A-landslagene, NFFs servicetorg og elektroniske publikasjoner. Avtalen inkluderer redaksjonelt innhold, bilder, annonsesalg, layout, trykk og distribusjon, lagertjenester, nyhetsbulletiner og konsulentoppdrag.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere