RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Peppes velger Staal

Sist oppdatert:
Peppes Pizza velger Staal som nytt reklamebyrå i konkurranse med fire andre byråer, men skal fortsatt jobbe med Think Tank.

Peppes Pizza har valgt Staal som nytt byrå i forbindelse med reklamefilmsatsing for restaurantvirksomheten, og første filmprosjekt er allerede under utarbeidelse.

Ifølge en melding fra byrået ble valget gjort etter en byråkonkurranse med fire ulike reklamebyråer involvert. Markedssjef Harald Barfod vil med dette sette fornyet fokus på den gode opplevelsen i Peppes restaurantene, og vurderte Staal som best på konseptforståelse og kreative løsninger i prosessen.

- Staal har en sterk historie på utvikling og kommunikasjon av kjedemerkevarer, og det ble avgjørende i denne prosessen. De fokuserte tidlig på målgruppens mange og gode minner fra besøk på Peppes, og klarte å omsette dette i spennende kreative løsninger, med en bred og inkluderende appell, sier Barfod.

I Staal er det daglig leder og konsulent Kristian Bye, AD Nico Wahl og tekstforfatter Arne Schou Knudsen som skal jobbe med kunden.

- Vi har hatt en god høst når det gjelder new biz, og har etablert nye samarbeid med bl.a. Freia, Swedish Match og Hydro Pronova i høst. At Peppes nå også gikk for Staal bekrefter at vår fokus på detaljhandel og integrert kommunikasjon gir resultater, sier daglig leder Bye i meldingen.

Peppes jobber også med Think Tank Reklamebyrå, hvor kom med Erik Augdahl og Tom Hæsken de de ble partnere i byrået. Før den tid var de i nå nedlagte Worknet Reklamebyrå.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere