RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss
(Burberry/Mario Testino)

Se, Emma poserer med lillebror

Sist oppdatert:
Harry Potter-skuespilleren omringes av vakre og suksessfulle menn.

(SIDE2): For andre gang stiller Emma Watson (19) sitt vakre utseende til rådighet for designgiganten Burberry. I en ny fotoserie for det britiske merket, er den unge skuespilleren nok en gang kledd i klær designet av Burberrys kreative leder Christopher Bailey.

Se video nederst i saken!

Den kreative lederen ble forøvrig kåret til storbritanias beste designer i 2009, og det er stjernefotografen Mario Testino som har tatt bildene i kampanjen.

Få siste nytt fra Side2.no: Klikk her!

Hjelper sin bror
Det morsomme er at også Watsons yngre bror, Alex (17), har fått jobb som modell for designgiganten - og man kan ikke unngå å legge merke til hvor like de to er.

Emma uttalte under fotoshooten at hun syntes det var en spesiell dag, og det av mange grunner.

- Det er flott å se Mario og Christopher igjen, de tar også bilder av min bror til kampanjen. Han har det så morsomt. Han er så gira, skal Watson ha sagt ifølge den engelske avisen Daily Mail.

Dette var Alex sin første reklamekampanje, men det er derimot ikke første gang søsteren har fikset jobb til sin kjære bror. Alex var også statist i «Harry Potter og Føniksordenen», og nå har den 17 år gamle ungutten blitt koblet til modellbyrået Storm som har hovedkontor i London.

Les også: Tok pusten fra alle

Godt selskap
I kampanjen ser vi også frontfiguren i Indiegruppen «One Night Only», Matt Gilmour, og modellen Max Hurd.

Gilmour er sønnen til «Pink Floyds» David Gilmour, mens Hurd er barnebanet til den tidligere utenriksministeren Lord Hurd av Westwell - så man kan trygt si at søsknene Watson har havnet i godt selskap.

(artikkelen fortsetter under bildet)

Ville dele energien
Designeren selv, Christopher Bailey, var i ekstase over å få jobbe med Watson igjen, og han har uttalt at han synes den unge skuespilleren har en klassisk og natulig skjønnhet.

- Vi snakker alltid om hvor morsomt vi har det når vi skaper disse bildene og jeg ville fange noe av spenningen du føler på settet når alle de ulike kreative holdningene og personlighetene kommer sammen, skal Bailey ha sagt.

I tillegg til bildene ble det også laget en video, og målet med hele kampanjen var å dele noe av energien Bailey snakker om, med et bredere publikum.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere