RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss
Foto: REUTERS/SCANPIX

Sparte millioner på naken-stunt

Mens andre betalte millionbeløp for å annonsere under Superbowl, sikret internettkasinoet Goldenpalace seg gratisreklame ved hjelp av en stripper.

Reklameprisene var rekordhøye under årest Superbowl. Et reklameinnslag på 30 sekunder under kampen kostet annonsørene i gjennomsnitt 15 millioner kroner.

Internettcacinoet Goldenpalace.com trengte imidlertid ikke å bruke penger på reklameblokker, skriver Resumé. I stedet gjorde de en avtale med en mann ved navn Mark Roberts, som har for vane å dukke opp naken på ulike arrangementer.

Under kampen entret Roberts banen, iført dommerlue, knestrømper og sko, ellers ingenting. Med navnet på casinoet skrevet med stor, svart skrift på rygg og mage sprang Roberts sine runder foran 70.000 tilskuere og anslagsvis 100 millioner tv-seere.

På tross av de 54 reklameblokkene under kampen, til en total verdi av 810 millioner kroner, vil nok mange først og fremst huske reklamen på ryggen til den nakne mannen.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

Våre bloggere