RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Stokke velger Bold

Sist oppdatert:
Møbelprodusenten Stokke har etter en vurdering av flere reklamebyråer valgt Bold\TBWA som ny samarbeidspartner.

- Dette blir en spennende utfordring på flere måter, sier byråleder Kjetil Væhle, som også vil være konsulent på kunden.

Han viser til at Stokke er en innovativ produsent med størstedelen av sin omsetning utenfor Norge.

- Det betyr at vi skal være lead agency i TBWA-nettverket og jobbe mot mange land, sier Væhle i en melding.

Stokke står bak de kjente designstolene Stokke Date, Stokke Peel og barnestolen Tripp Trapp. Stokkes siste nyskapning er barnevognen Stokke Xplory som nylig fikk Merket for God Design av Norsk Designråd - en utmerkelse som er gitt til flere av Stokkes produkter.

Det er Monica Alnes og Bjørn Sæther i Stokke som har stått bak vurderingen av nytt reklamebyrå.

- Det var kombinasjonen av forståelse for våre utfordringer, et godt fungerende internasjonalt nettverk, og god personkjemi som var de viktigste kriteriene for valg av Bold\TBWA, forteller Marketing Manager Monica Alnes i Stokke.

Teamet i BOLD\TBWA som skal betjene Stokke er konsulent Kjetil Væhle, prosjektleder Hanne Skodbo Knudsen, Art Director Øivind Lie og tekstforfatter Ragnar Roksvåg.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere