RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Telenor-jobb fra Virtual Garden til New Deal

Sist oppdatert:
New Deal DDB har overtatt Online ADSL fra Virtual Garden og produsert to nye filmer for Telenor Online ADSL, se resultatet her.

Filmkonseptet "Ingen fart. Ingen moro" for Telenors bredbåndsprodukt mot forbrukermarkedet, Online ADSL, ble for første gang introdusert i 2001, med rendyrket fokus på behovet for fart. Den gang var det Virtual Garden som laget reklamefilmene. Byrået lagde blant annet reklamefilmene med travhester og berg-og-dal-bane som går i sakte tempo.

Nå har New Deal tatt over den reklamejobben og de første reklamefilmene for ADSL fra den kanten, kommer i disse dager, men konseptet er nytt. Kampanjen består i første rekke av to filmer, den ene kommer på TV i disse dager, mens den andre har premiere noe senere.

- Det er et nytt konsept. "Ingen fart. Ingen moro" henvendte seg til folk som forbandt nettet med underholdning. Denne kampanjen skal treffe litt bredere. Målet er å folkeliggjøre budskapet, sier konsulent Henrik Næss til Propaganda.

- Det er et konsept under etablering, som TV-seerne vil få se mer til i tiden fremover. Vi kommer til å ta ut flere vinkler og historier på dette konseptet, legger han til.

Teamet bak filmene er: Prosjektleder Karianne Bræin Bragge, konsulent Henrik Næss, AD Rune Markhus og tekstforfatter Torbjørn Kvien Madsen. 4 1/2 var produksjonsselskap og Marius Holst hadde regien.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere