RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Try bak ny reklamefilm for SpareBank 1

Sist oppdatert:
Try lanserer et nytt konsept for SpareBank 1. Konseptet ”Vit at vi er der” skal blant annet fremme den enkelte banks lokale forankring. Se første film her.

Try har jobbet for SpareBank 1 Gruppen i mer enn tre år. Nå har de utarbeidet et nytt konsept for finanskonsernet.

Det nye kommunikasjonskonsept signeres "Vit at vi er der" skal på en lite påtrengende måte, fortelle kundene at dette er en bank som er der når de trenger den. Dermed omsettes den enkelte banks lokale forankring i et budskap som representerer noe viktig og varig for kundene.

- Vi ønsker å bli tydeligere differensiert. SpareBank 1 har høy kjennskap i markedet, så nå må vi fortelle folk hva slags bank vi er, og også i fremtiden ønsker å være, sier Mette-Jorunn Meisland marketingsjef i SpareBank 1 Gruppen.

Hun forteller at konseptet nå lanseres med en ny reklamefilm og en større annonsekampanje i region- og lokalavisene over hele landet.

Teamet, som har jobbet med kampanjen hos TRY, er konsulent Ørnulf Johnsen, prosjektleder Kristin Berge, AD Thorbjørn Ruud, tekstforfatter Petter Bryde og AD-ass. Robin Hagen. Regi har vært ved Joachim Trier hos Moland Film.

Filmen kan du se her

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere