RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Trygg Trafikk går Commando

Sist oppdatert:
Commando Group har fått oppdraget med å gi Trygg Trafikks ungdomskampanje “Ikke tøft å være død” en ny grafisk profil.

Kampanjen, som retter seg mot ungdommer i 10. klasse på ungdomsskolen, benyttes av skoler over hele landet.

“Ikke tøft å være død" er en holdningskampanje som tar for seg konsekvensene av blant annet uerfarne sjåfører, alkohol og trafikkulykker og den benytter en blanding av rollespill, forelesninger og informasjonsmateriell for å gi ungdommer innsikt i problemstillingen.

Trygg Trafikk ønsker å samle alt materiellet forbundet med kampanjen og gi det en felles avsender.

– Utfordringen blir å gjøre formspråket aktuelt for dagens ungdom slik at budskapet når frem, sier kreativ leder for prosjektet hos Commando Group, Hilde Mork, i en melding.

Trygg Trafikk regner med å ha ferdigstilt det nye materiellet til nyttår.

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere