RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Viktig med gode relasjoner

Sist oppdatert:
Caspar (24) er salgssjef på Rica Hotell.

Oslo-gutten Caspar Grevstad (24) er salgssjef på Rica Hotell, og har ansvar for at kurs- og konferansesalene til enhver tid er fulle. Han mener nøyaktighet og evne til å skape gode relasjoner er en viktig faktor i ethvert salg.

– Jeg bruker mye tid på oppfølging, både av nye og eksisterende kunder. Å ha en god relasjon og åpen dialog med kundene er ekstremt viktig. Jeg er ikke den typen som kun kan selge over telefon. For meg er det de varige relasjonene og det å levere et godt sluttprodukt som gjør meg til en god selger, sier Caspar.

Les også:

Er trivsel viktig i salg?

– Absolutt. Å skape trivsel i alle ledd er viktig for å gjøre et salg begge parter er fornøyd med. Det er det som gjør at kundene kommer tilbake, sier 24-åringen.

Han påpeker at på skolen var også trivsel viktig, og forteller at de små klassene ga trygghet som skapte dialog mellom studenter og forelesere.

– Markedshøyskolen har også mange erfarne forelesere med gode historier fra næringslivet, noe som gjør at utdanningen både blir morsom, interessant og relevant, sier Caspar.

Hvordan overbevise andre til å velge Markedshøyskolen?

– Foreleserne er flinke og kompetente. Mange har god erfaring fra næringslivet og klassene er små, noe som gjør at du får god oppfølging og et godt klassemiljø. Det er relevante fag som man får bruk for i ettertid, og utdannelsen gir gode relasjoner senere i livet, både i jobb og privat sammenheng, sier han.

Les også:

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere