RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss
Foto: Sigrid Bjørkum

Vil ha ung shopping på Sundt

Den 1000 kvadratmeter store toppetasjen på Sundt-bygget skal gjøres om til shopping-mekka for unge.

Varner-Gruppen planlegger å utvikle hele 4.etasje i Sundt-bygget til et nytt og ungt butikkonsept. De bekrefter å ha inngått en leieavtale for fjerde-etasjen, og skal revitalisere de 1000 kvadrameterne. Fokus rettes mot unge forbrukere, og etasjen forventes å fylles opp av musikk, bøker, klær og magasiner, samt accessories og enkle innredningsartikler.

- Varner-Gruppen sitter allerede på kompetansen for å utvikle slike konsept, men vi skal også ha med oss designbyrået Frank i planleggingen, sier pressetalsmann i Varner-Gruppen, Ole Jakob Ytterdal til iBergen.no

Han forteller at butikkonseptet etter planen skal åpne i midten av september.

Varner-Gruppen er den største aktøren innen tekstilhandel i Norge, med nærmere 1000 butikker. Konsernet har ni forskjellige kjedekonsepter med totalt 490 butikker spredd over hele landet.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere