RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Vurderer PR-løve i Cannes

Sist oppdatert:
Nå kan priskåte PR-folk få sin egen kategori i Cannes Lions. Festivalen vurderer å innføre en egen kategori for PR.

Verdens største reklamefestival, Cannes Lions, har utvidet antall kategorier i det siste. For to år siden kom DM på agendaen med Cannes Lions Direct, mens Cyber Lions kom året før det igjen.

Nå vurderer rekalmefestivalen å omfavne nok et kommunikasjonsfelt. Ifølge Advertisign Age er det nå snakk om å inkludere PR i fremtiden. Om planene blir virkelighet, kan de første PR-løvene deles ut i 2005.

- Dette er definitivt et område som vi vurderer og som vi anstrenger oss for å innlemme, men vi har ikke slått fast en dato, sier festivaldirektør Roger Hatchuel till Advertising Age.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere