RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Web-suksess for Frøken Norge

Sist oppdatert:
- Dette føles som et eventyr, forteller missegeneral Geir Hamnes til Side2.

(SIDE2): Bare noen få minutter etter lanseringen av www.froken.no tirsdag, ble serveren sprengt. I løpet av de første 24 timene kunne Hamnes glede seg over 130.000 unike brukere.

Se også de nye missene på video her

- Det føles som et eventyr. Vi visste dette ville ha en stor kommersiell verdi, men hadde ikke forventet dette, forteller Geir Hamnes i Frøken Norge.

Satser på nyhetssaker
Hamnes forklarer at Frøken Norges hjemmeside vil ha daglige nyhetssaker om deltakerne, mote, trender og reise.

- I tillegg vil det hele tiden være bevegelse i deltakernes blogger, sier han.

Åtte frilansere
Suksessen legger et visst forventingspress på Geir Hamnes og de ansvarlige for Frøken Norge.

- Web-suksessen stiller også større krav til oss. Vi må være flinke til å ta vare på leserne våres. Gode redaksjonelle saker vil bli prioritert, og minst to til tre saker skal publiseres i virkedagene. Vi har åtte frilansere som skal holde det redaksjonelle stoffet oppe, forklarer han.

Se flere bilder fra lanseringsfesten lenger ned

Les mer om mote og skjønnhet her

Følg Side2 på mobilen

OPPDATERT PÅ SMS: Send kodeord «sladder» til 1984! (kr 4/pr mld)

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

Våre bloggere