RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Enorm interesse for Brann

Sist oppdatert:
Jubelen fra Branns cuptriumf på Ullevaal vil ikke gi seg. Klubben forventer fulle hus mot Halmstad i Royal League førstkommende torsdag. - Interessen er enorm, sier markedssjef Kristian Jæger.

To dager før Brann sparker i gang Royal League mot Halmstad, nærmer Brann Stadion seg utsolgt kapasitet.

Over 9000 billetter er allerede solgt, og markedssjef Kristian Jæger forventer utsolgt.

Vanvittig
- Det er en vanvittig, ja, helt fantastisk interesse rundt denne kampen. Sentralbordet står ikke stille. Vi har solgt 9000 billetter allerede, og er ikke i tvil om at Stadion blir utsolgt, sier han til TV 2 Nettavisen.

Og gir selvsagt cuptriumfen over Lyn på Ullevaal skylden.

- Interessen for kampen er som en ny cupfinale. Vi oppfordrer alle til å komme i supportereffektene fra Oslo. Vi skal vise pokalen, og nok en gang hylle heltene, sier Kristian Jæger.

15.000 maks
Brann kan av sikkerhetsmessige årsaker kun ta inn 15.000 tilskuere mot Halmstad.

- Det er bare et tidsspørsmål før alle billettene er utsolgt. Så til alle som vil se kampen: Løp og kjøp på Narvesen nå, sier Jæger.

- Vi kan love en kjemperamme rundt kampen. Den røde og hvite stemningen fra cupfinalen vil fortsette, sier Kristian Jæger.

Over 10.000 på Lerkendal
Også Rosenborg kan melde om stor interesse foran Royal League-oppgjøret mot Djurgården torsdag, men ikke på langt nær i samme grad som den Brann opplever.

- Vi forventer rundt 10.000 på Lerkendal. Det ser ikke ut til at folk er mette på fotball. Interessen er veldig stor for øyeblikket, sier Rosenborgs markedssjef Endre Storholdt til TV 2 Nettavisen.

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere