RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss
WEB-TV-PROGRAM: Denne uken lanserer Nettavisen og Norsk Tipping Tippeligamagasinet.
WEB-TV-PROGRAM: Denne uken lanserer Nettavisen og Norsk Tipping Tippeligamagasinet. Foto: Vegard Wivestad Grøtt (NTB scanpix)

Nettavisen lanserer eget Tippeliga-program

Sist oppdatert:
Nettavisen og Norsk Tipping lanserer denne uka Tippeligamagasinet.

Web-TV-programmet byr på nyheter, reportasjer, tippetips og gjester i studio.

I første utgave av Tippemagasinet avslører vi Moldes hemmelige våpen i jakten på nytt seriegull. Det blir møte med Odd-trener Dag Eilev Fagermo som allerede i serieåpningen kan få sin revansj etter tapet for Molde i cupfinalen.

Martin Ødegaard og Mats Møller Dæhli røper sine gullfavoritter i årets Tippeliga og hvem de tror blir de store profilene denne sesongen.

Tippeekspert Joacim Jonsson gir deg tipsene du trenger i serieåpningen.

- Nettavisen er glad i norsk fotball, og vi gleder oss til Tippeliga-sesongen. Vi tror leserne våre vil sette pris på et ukentlig tv-program med profiler og høydepunkter fra Tippeligaen, sier Nettavisen-redaktør Gunnar Stavrum, og legger til:

- Nettavisen har i mange år hatt et godt samarbeid med Norsk Tipping, og vi har erfart at leserne våre er interessert i sportsspill.

Du kan se Tippemagasinet fra og med førstkommende onsdag, men vanligvis blir programmet publisert på torsdager. Programleder er Jonas Berg-Johnsen.

Hver uke denne sesongen vil Nettavisen presentere de siste nyhetene fra Tippeligaen, tippetips, gjester og ha reportasjer fra Tippeligaen, OBOS-ligaen og Toppserien.

Det blir også fokus på landslagets EM-kvalifisering og VM for kvinner i Canada.

- Vi tror at Tippemagasinet vil bli et spennende konsept som bidrar til å styrke interessen for norsk fotball, og som generalsponsor er det midt blinken for oss å bli med på dette prosjektet. Norsk fotball og Norsk Tipping har vært nære partnere så lenge Norsk Tipping har eksistert, så ethvert program som bidrar til å bygge opp under fotballinteressen, bygger også opp under spenningen knyttet til det å krydre fotballopplevelsen med en innsats på Tipping eller Oddsen. Dette gleder vi oss til, sier Tonje Sagstuen, kommunikasjonsdirektør i Norsk Tipping.

Sendingene er et samarbeid mellom Nettavisen, Norsk Tipping og NTF/NFF, og produseres av Ullevaal Media Center (UMC). ​

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen Sport her og få flere ferske sportsnyheter i feeden din!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere