RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss
Foto: - (Youtube)

Se hvordan Tiger Woods mobbes

Sist oppdatert:
En kreativ sjel plasserte falske merkelapper på Gatorade-flasker.

Gatorade har i forbindelse med sin sponsing av Tiger Woods en stund solgt sportsdrikken Tiger Focus», en drikk som i enkelte butikker i Colorado, USA, er blitt gitt en ny merkelapp:

«Unfaithful».

Den falske merkelappen har også et bilde av Tiger og Elin Woods, samt e-postadressen til en mann ved navn Jason Kay i Longmont, som ifølge 9News innrømmer å ha satt disse merkelappene på rundt 1000 flasker og hevder at det var for å hjelpe en venn med et kunstprosjekt.

Gatorade bekrefter at selskapet ikke har laget merkelappene selv.

Merkelappene spiller på Tiger Woods' utroskap mot kona Elin Nordegren, som har vært en av vinterens mest omtalte saker i amerikansk og internasjonal presse. Golfstjernen har mistet flere store sponsoravtaler etter at han innrømmet utroskapet.

Woods kommer ikke til å delta når PGA-touren sesongåpner for alvor på Hawaii denne uka. Det ble også arrangert en turnering på den amerikanske øya i forrige uke, men den var forbeholdt turneringsvinnerne fra 2009.

De falske merkelappene er imidlertid ikke det første forsøket på å mobbe Tiger Woods. Fra å være USAs største idrettshelt, er Tiger Woods nå gjenstand for spill hvor han flykter fra kona til videoer som denne:

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere