Lotto-millionærer er ikke helt som andre millionærer

Kjetil, eller rettere sagt Sjetil, har slitt med kj-lyden hele livet. Nå er han Lotto-millionær og tar saken i egne hender.

Denne saken inneholder kommersielle lenker til Norsk Tipping

«Lotto-millionærer er ikke som andre millionærer» er Lottos reklamekonsept som har eksistert i mer enn 25 år. Nå lanseres den 53. reklamefilmen i rekka.

Se reklamefilmen øverst i saken!

Filmen handler om Kjetil, eller «Sjetil», som han selv sier. Han har slitt med «kj»-lyden hele livet og får stadig høre fra andre hvor håpløst nettopp det er. Når han blir Lotto-millionær tar han saken i egne hender. Sjetil bestemmer seg for at tida er inne for at verden kan være på hans premisser en periode.

- Vi håper du syntes filmen er sjempebra! Og hvis du i tillegg synes den kj-lyden er litt sjinkig selv, så kan vi glede deg med at Sjetil og Lotto faktisk lanserer sjylling-sjøttdeig i samarbeid med Coop i disse dager. Og dersom du skal på kino, så kan du nå invitere med sjæresten på Saga Sjino, sier kreativ konsulent Tove Kristin Liberg i Norsk Tipping.

Snart får du faktisk kjøpt Lotto-millionæren Sjetils sjylling-sjøttdeig i Coops butikker. Foto: Hans Fredrik Asbjørnsen.

POL og Einar Film står bak Lottos nye reklamefilm, og det er selveste Aksel Hennie som har regissert den.

- Dette er jo egentlig en klassisk hevnen-er-søt-film, og vi håper mange vil sjenne seg igjen i Sjetil, sier teamet hos POL.

Drømmer du om å bli Lotto-millionær? I snitt får vi tre nye Lotto-millionærer hver lørdag.

Spill Lotto her! Lykke til.

(Vinnersannsynligheten for sju rette i Lotto er 1:5,4 millioner pr. rekke.)

Mest lest

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vi vil helst at du er med på diskusjonen under fullt navn, men aksepterer at det kan finnes gode grunner for å være anonym. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør