Nettavisen.no

Tjenester

Nytt parti med vinterens heteste jakke - til 65 % rabatt

Det første partiet ble utsolgt, men vi har fått tak i noen få jakker til.

Groovstar er et merke fra New Zealand som er lansert i Storbritannia, men som ikke kommer til resten av Europa før etter nyttår. Innpris og Nettavisen la ut et parti med jakker i august i år som ble utsolgt på under to uker.

Nå har vi slått kloa i et nytt parti, men skal du ha tak i jakkene til fantasirabatten må du være rask!

Proffenes valg

Jakkene er noe av det aller hotteste du kan få tak i, både i sitt hjemland og i Storbritannia. Både blant profesjonelle snowboardere, men også alle andre som vil ha kvalitetsjakker for ski, alpint - eller bare skikkelig ordentlig vær.

For, som Norge, har New Zealand fjell, snø og ordentlig vintervær.

Merk at torsdag er siste salgsdag !!

Her finner du jakkene

Kun hos oss i Norge

Som første utsalgssted i Norge kan vi gjennom vår nye tjeneste, innpris.no, tilby alle leserne av Nettavisen å være blant de første som får jakkene. Ikke bare kan du være først, men vi kan også tilby den første norske kolleksjonen til 65% rabatt. Normalt ville du betalt 3 999 kroner (veiledende utsalgspris) for hver jakke, men siden vi har kjøpt opp hele den første leveringen til Norge får du jakkene til den sinnsykt lave prisen av 1 399 kroner.

Hvorfor så billig?

Lurer du på hvorfor det kan være så billig? Bakgrunnen er todelt. For det første har vi kjøpt opp hele partiet, og vi har ingen mellomledd på innpris.no - vi selger varene direkte til kundene. For det andre, groovstar er foreløpig ikke et kjent merke i Norge og merket ønsker at Nettavisens lesere skal få prøve produktet. Håpet, som vi tror er ganske så riktig, er at du vil fortelle mange venner og kjente at dette faktisk er vinterjakkene man bør investere i.

Det finnes også groovstar-bukser til samme elleville rabatt, junior og dameutgaver.

Her finner du jakkene

Du kan se merket in action under:

Merket har vært i Norge, men da på proffer:

Roldal FWQ 4* with Loic Tonnot - English version from Loïc Tonnot on Vimeo.