RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

- Ikke skyld i høye bankgebyrer

Sist oppdatert:
Posten er lei av å få skylden for bankgebyrer kunder må betale til Postbanken, og påpeker at gebyrene fastsettes av andre.

tidligere har Posten fått kritikk for høye gebyrer, blant annet ved heving av gevinster fra Norsk Tipping og betaling av fiskekort.

Posten har sett seg lei på kritikken. Selskapet opplyser i en pressemelding mandag at det er Postbanken, som igjen eies av DnB NOR, som fastsetter gebyrene og behandler klager.

Det er nå mange år siden Postbanken ble solgt til DnB NOR-systemet.

- Posten er lei av å få skylden for bankgebyrene. Ansvaret ligger hos Postbanken og DnB NOR, og vi ønsker å gjøre folk oppmerksom på dette, sier informasjonsdirektør Elisabeth H. Gjølme i Posten Norge AS i meldingen.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

Våre bloggere