Gå til sidens hovedinnhold

Animert fra Mr. Lee

Oktan Publicis lansere den nye helten i fastfood-segmentet, Mr. Lee Sumo Dinner. Resultatet er en 40-sekunders animasjonsfilm. Filmen ser du her.

Mr. Lee, som nå produseres og markedsføres av Rieber & Søn, lanserer et nytt ferdigmatprodukt, Mr. Lee Sumo Dinner. De lanserer tre nye varianter Sumo Dinner, som er en komplett middagsløsning som vil slåss mot annen fastfood som hamburgere og pizza.

Oktan Publicis i Bergen fikk oppdraget med å utarbeide ide på en ny film for den nye Mr. Lee variantene. Og i samarbeid med produksjonsselskapet Bug har det blitt laget en 40 sekunders ren 3d-animasjons film. Noe som, ifølge dem, ikke er gjort før i Norge.

Markedssjef Ole Johan Solberg er strålende fornøyd med filmen og regner med at den vil slå godt an i målgruppen.

- Her er det blant annet lagt inn effekter som man kan kjenne igjen fra store filmproduksjoner. Og det vil stadig være nye godbiter man legger merke til i filmen, sier han i en pressemelding.

Teamet hos Oktan Publicis i Bergen har vært AD / tekst Helge Vabø, konsulent Christian S.Overaa og prosjektleder Lillian Paulsen vil fremheve det gode samarbeidet med produksjonsselskapet Bug.

- Det har vært en tett og god dialog underveis i hele prosessen – noe som vært med på å gjøre filmen ekstra severdig og spektakulær, kommenterer konsulent Christian S.Overaa.

Reklame

NÅ: Gjør julegavekupp hos to friluftsgiganter