Norwegian lanserer i dag et helt nytt fordelsprogram som vil komme både privatreisende og forretningsreisende til gode i alle de tre skandinaviske landene. Fordelsprogrammet gir alle reisende mulighet til å samle bonuspoeng eller «CashPoints» som Norwegian kaller det i en pressemelding.
Opp til 10 prosent
Fordelsprogrammet har fått navnet «Norwegian Reward», og lanseres i Norge, Sverige og Danmark. Som reisende får man opp til 10 prosent CashPoints på de dyreste billettene og 2 prosent på lavprisbilletter. 1 CashPoint tilsvarer 1 norsk krone.
Ifølge pressemeldingen vil reisende kunne tjene opp CashPoints fra første reise og bruke dem som hel- eller delbetaling på nye flyreiser, bagasje eller setevalg.
-Viktig å lytte til kundene
-Fordelsprogrammet er et ledd i vårt kontinuerlige arbeid for å gi kundene våre et stadig bedre tilbud. Vi vet at våre kunder setter pris på våre lave priser, stadig nye og utvidede ruter, nye fly og nye seter med bedre beinplass. Dette fordelsprogrammet er en ytterligere bekreftelse på at vi lytter til kundene og gir et godt og enkelt tilbud til samtlige kundegrupper, sier kommersiell direktør i Norwegian Daniel Skjeldam i en pressemelding.
Fordelsprogrammet vil i Danmark og Sverige gjelde både for innlands- og utenlandsreiser. I Norge er det bestemt av myndighetene at opptjening av poeng ikke er tillatt innenlands slik at poengene her kun kan tjenes opp på utenlandsreiser.
Fordelsprogrammet er tiltenkt både enkeltpersoner og bedriftskunder.