Coca-Cola styrker satsingen på intern og ekstern kommunikasjon og ansetter Vibeke Hansen som kommunikasjonssjef.
NA24 Propaganda - Norges største medienettsted
- Som verdens mest kjente merkevare har Coca-Cola mange og komplekse kommunikasjonsutfordringer. Derfor er jeg svært glad for å styrke kommunikasjonsavdelingen med rekrutteringen av Vibeke Hansen. Hennes kompetanse, energi og erfaring passer perfekt til denne stillingen, sier kommunikasjonsdirektør Stein Rømmerud i en pressemelding.
Vibeke Hansen skal ha hovedansvaret for internkommunikasjonen i selskapet, men vil også være sentral i selskapets kommunikasjon med eksterne målgrupper på områder som produkt-PR, mediehåndtering og omdømmestyring, heter det i meldingen.
Hansen har to års erfaring fra Nordea, der hun hadde ansvaret for internkommunikasjonen i bankvirksomheten i Norge. Hun har også bakgrunn som kommunikasjonsrådgiver i Burson-Marsteller, der hun var tilknyttet avdelingen for medie- og markedskommunikasjon i drøyt fire år. Hun har studert informasjon og samfunnskontakt ved Høgskulen i Volda, i tillegg til studier i statsvitenskap og økonomi.
Har du et medietips - kontakt NA24 Propaganda
