Færre klager på meglerne

Forbrukerombud Bjørn Erik Thon

Forbrukerombud Bjørn Erik Thon

Det kan virke som om meglerbransjen har tatt seg selv litt i nakken.

30.11.06 08:46

SAS-HOTELLET (OSLO): Nettavisen har tidligere skrevet om superlativene som hagler i diverse boligprospekter. På forbrukerrådets boligkonferanse i Oslo onsdag sa forbrukerombud, Bjørn Erik Thon, følgende:

- Meglerne har tatt tak internt og vi har fått mindre klager både fra kunder og fra meglere som krangler seg imellom, forteller Thon til Nettavisen.

Thon tror imidlertid ikke det er den nye meglerloven som snart trer i kraft som gjør at meglerne har roet seg.

- Nei, det har rett og slett vært en viss oppdragelse i bransjen den siste tiden, sier han.

Les flere eiendomssaker her.

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.