Gå til sidens hovedinnhold

Brann søker mediesjef

Brann har ambisjoner om å bli en av de ledende klubbene på mediefronten i Norden, og ansetter nå ny mediesjef som får totalansvaret for klubbens mediesatsing.

Jobben i SK Brann inngår i klubbens markedsavdeling, og primæransvaret er å håndtere og forvalte ny TV-avtale og dens innhold knyttet til ulike plattformer.

Digitale medier

Den nyansatte kommer også til å bidra til at SK Brann profesjonaliseres ytterligere gjennom det daglige mediebildet. I tillegg skal klubben opprettholde ønske om å være ledende klubb i Norden innenfor satsingen mot digitale medier, skriver brann.no.

Mediesjefen vil få totalansvar for Branns mediesatsing, både innenfor tradisjonelle og nye plattformer.

Mange oppgaver

I tillegg skal vedkommende kvalitetssikre og koordinere journalistisk og produksjonsteknisk innhold, Ivareta klubbens identitet og profil gjennom utviklingen av nye medieprodukter, og være et bindeledd mellom sport/klubb og media.

Brann ønsker at personen som får den nye stillingen har betydelig kunnskap om håndtering av digitalt innhold og digitale medier. I tillegg skal den nyansatte ha kunnskap om rettigheter til innhold og håndtering av dette.

Reklame

Her får du munnbind levert helt hjem