Gå til sidens hovedinnhold

Så mye tjente Romeo Beckham på Burberry-kampanjen

Fikk over tusen kroner minuttet for julekampanje.

(Vixen): Mens andre smågutter må gå med avisa, vaske bilen til mor og far eller rydde rommet for å tjene lommepenger håver Romeo Beckham inn på reklamekampanjer.

LES OGSÅ: Slik har du ikke sett Victoria’s Secret-engelen før

Tidligere denne måneden ble julekampanjen til motehuset Burberry sluppet med Viktoria og David Beckhams yngste sønn Romeo Beckham som stjernen. From London with Love er Burberrys første store julekampanje, og tillegg til å figurere på kampanjebildene for Burberry har Romeo også hovedrollen i kampanjevideoen. Det ryktes at 12-åringen har fått betalt hele 45 000 britiske pund for jobben, nærmere bestemt nesten en halv million norske kroner, melder Telegraph. Burberrys finansdirektør vil iføge Telegraph ikke kommentere den gullkantede avtalen som gir Romeo Beckham nærmere 1000 kroner i minuttet for en åtte timers arbeidsdag.

LES OGSÅ: Er dette vårens vakreste kampanjevideo?

Det er ikke første gang Romeo Beckham har hatt hovedrollen i kampanjene til det britiske motehuset. Allerede som 10-åringen debuterte han som modell for motehuset, som var så fornøyd med hans opptreden at de ønsket han velkommen tilbake også i år. Det skal ha vært selveste Cristopher Bailey, kreativ direktør for det britiske motehuset, som håndplukket Viktoria og Davids eldste sønn Romeo til kampanjene.

LES OGSÅ: Er dette den perfekte julegaven?

Se Burberrys julekampanjevideo From London with Love med Romeo Beckham i hovedrollen her;

HTML EMBED

Kommentarer til denne saken