(SIDE2): Supermodellen og IT-jenta Cara Delevingnes karriere ser ut til å nå nye høyder hver sesong.
Nå er tiden da alle merkene lanserer sine høst/vinter 2014 kampanjer, og motehusene kriger om de største navnene. Cara har landet den gjeveste kampanjen av dem alle, nemlig Chanel.
I bokseringen
Luksusmerkets sjefsdesigner Karl Lagerfeld, med sine imponerende 80 år, er igjen helt på trend, og slutter aldri å imponere oss med sine ideer til kampanjer. I år har den en tydelig sporty vri og er blant annet satt i et industrimiljø der bokseringen er i fokus.
Sportytrenden er noe av det hotteste vi ser i motebildet om dagen, og Karl var en av de første som introduserte joggeskoene på Haute Couture-catwalken.
I kampanjen viser han oss at man lett kan være ung og sporty samtidig som man bærer en sofistikert tweetdrakt, som har vært Chanels varemerke siden Coco Chanels dager (før andre verdenskrig).
Det er ikke bare motehusene som kjemperr om de største navnene, for modellene kan en kampanje med et stort merke bety alt for den fremtidige karrieren.
Sovnet under intervju
Frøken Delevingne trenger imidlertid ikke å bekymre seg for hva karrieren vil bringe. Bare denne høsten fronter hun Mulberry, Burberry, Pepe Jeans, Balmain, Topshop i tillegg til Chanel.
Da Cara nylig ble hun beskyldt for å sovne under et intervju med britiske Vogue, svarte Cara med å si at hun er svært overarbeidet og sjeldent får mer enn et par timer søvn mellom modelloppdragene.
Vi håper IT-jenta lader opp batteriene i sommer, for vi har lyst å se henne mye mer, og i lang tid fremover.
Se kampanjebildene til Chanel under: