RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Årets Retailer 2007


 
 
I går kveld vant interiørmagasinet House of Oslo prisen som Årets Retailer 2007!

House of Oslo har vært etablert i drøyt et år med interiør som spesialitet, i går torsdag 15. mai ble de tildelt prisen som Årets Retailer 2007.

Gjeveste prisen

Retailprisen har som mål å sette fokus på, og bidra til å heve kvaliteten på kommunikasjon innen retail. Bak Retailprisen står DDB Oslo, McCann, Virtual Garden, Dinamo, PR-Operatørene og Sukker Design.

Juryen vektlegger nytenkning/kreativitet, gjennomføring, evne til å engasjere og effekt. Juryen består av en stor gruppe representanter fra annonsører, byråer og andre bransjeeksperter.

Retailprisen 2007 ble gjennomført i samarbeid med Confex Norge, Posten og Dagligvarehandelen.

Det er totalt 11 kategorier det deles ut priser i og den kanskje gjeveste kategorien er Årets Retailer. Dette er en kategori der man ikke kan sende inn arbeider, men der juryformenn i de øvrige kategoriene velger ut butikker, kjeder eller kjøpesentra de mener kan være gode kandidater.

Satt standarden

Prisen tildeles en retailbedrift som har utmerket seg spesielt ved å skape gode resultater gjennom kontinuerlig utvikling og/eller har satt en standard for sin bransje.

House of Oslo ble etablert i nov 2006, og er Norges eneste interiørmagasin, men nærmere 20 interiørbutikker. Konseptet er utviklet av Aberdeen Property Investors i samarbeid med eierne Storebrand og arkitektfirmaet Koncept.

Utviklingen det første året ga en omsetningsøkning på 30% og en økt kundebesøk på 15%. House of Oslo inneholder velkjente og spesielle interiørbutikker som selger alt fra teskjeer til sofaer!

Begrunnelsen for kåringen av ÅRETS RETAILER 2007: House Of Oslo

Årets Retailer er kanskje den gjeveste prisen under utdelingen, og hedrer en kjede, butikk, kjøpesenter eller konsept som har utmerket seg som ledende i sitt fagfelt og sin bransje.

Det er juryformenn og kvinner som sammen har kommet frem til Årets Retailer. Det er ingen nominerte.

Vinneren har på kort tid klart å etablere en sterk posisjon innenfor sin nisje ved å gå mot strømmen av vanlige kjøpesentra. Der andre satser på mangfold, har dette senteret valgt å fokusere, å bli spesialist og ledende på sitt felt.

Vinneren har gjort massive grep på innside og utside, og gir kundene tilleggsverdier gjennom unike arrangementer. I tillegg kan vinneren vise til gode resultater mht omsetningsvekst, kundevekst og kundetilfredshet!

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere