RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Fjellinjen beklager dårlig service


Stor kundepågang som følge av omleggingen av takstsystemet har ført til at det har vært vanskelig å komme i kontakt med Fjellinjen i sommer, høst og vinter. Nå beklager selskapet.
Stor kundepågang som følge av omleggingen av takstsystemet har ført til at det har vært vanskelig å komme i kontakt med Fjellinjen i sommer, høst og vinter. Nå beklager selskapet.
Sammen med den siste fakturaen har Fjellinjen AS sendt ut en uforbeholden unnskyldning for dårlig service den siste tiden.

OSLO: Til kunder som har forsøkt å nå oss unnskyld!, slik lyder tittelen på brevet som er sendt ut til tusenvis av bomringkunder.

Fjellinjen AS, som drifter bomringene rundt Oslo, har i sommer, høst og vinter fått massiv kritikk for dårlig service og tilgjengelighet. Mange kunder har hatt behov for å komme i kontakt med selskapet etter at takstsystemet ble lagt om i juli.

I høst har vi ikke klart å betjene dere slik vi ønsker. Kunder som har kontaktet oss har opplevd lange ventetider på telefon, eller dere har ikke kommet i kontakt med oss i det hele tatt. Vi har også lang saksbehandlingstid på skriftlige klager. Dette er ikke slik vi ønsker å betjene våre kunder, og vi gjør det vi kan for å komme på høyde med situasjonen, skriver administrerende direktør i Fjellinjen, Jacob Trondsen.

Nye kundebehandlere

I brevet forklarer Fjellinjen at årsaken er hyppigere fakturering og at selskapet har kommet på etterskudd med deler av utsendelsene.

Vår service til kundene har ikke vært tilfredsstillende. Men vi har i høst ansatt og lært opp mange nye kundebehandlere, slik at vi skal klare å ta din telefon uten for lang ventetid, skriver Trondsen i brevet.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere