RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Deler av salgsteamet til Nordstrands Blad feirer hedersprisen fra MBL med velfortjent kake i lokalene på Bryn. Foran Thomas Bernås, Nina Skarprud, Johan Kalenius og Ole Langmyr. Bak fra venstre: Marie Stenvik, Åsa Iversen, Brit Jelstrup, Per Nordby og Sajid Awan . FOTO: ARNE VIDAR JENSSEN
Deler av salgsteamet til Nordstrands Blad feirer hedersprisen fra MBL med velfortjent kake i lokalene på Bryn. Foran Thomas Bernås, Nina Skarprud, Johan Kalenius og Ole Langmyr. Bak fra venstre: Marie Stenvik, Åsa Iversen, Brit Jelstrup, Per Nordby og Sajid Awan . FOTO: ARNE VIDAR JENSSEN

Kåret til Norges beste selgere

Selgerne i Nordstrands Blad er Norges beste.

BRYN: Det kan en slå fast etter at de mandag kveld ble hedret med den prestisjefulle prisen "årets salgsavdeling" under MBLs markedsdager.

Prisen har tidligere gått til riksaviser som Dagens Næringsliv og Dagbladet, men denne gang var det altså ett av salgskontorene til Lokalavisene Oslo som fikk hederen. Teamet som ledes av Nina Skarprud har hovedansvar for Nordstrands Blad og Lokalavisene Groruddalen, men selger til alle de tolv avisene i Lokalavisene Oslo.

Mediebedriftenes Landsforening (MBL) er bransjeorganisasjonen for alle aviser og en del andre medier i Norge. De har denne uken vært samlet til årlige markedsdager i Fredrikstad. Salgsleder Nina Skarprud mottok prisen på vegne av teamet.

- Det er utrolig hyggelig, og en fjær i hatten for alle ansatte her på Bryn. Det gjelder både de dyktige selgerne, men også alle i redaksjonen og produksjonen som er med på å lage de avisene vi selger eksponering i. Hadde vi ikke hatt et godt produkt så hadde vi ikke solgt så bra, sier Nina Skarprud.

- Det handler selvsagt også om kundene våre. Hvis de ser at det fungerer å bruke oss, kommer de tilbake. Som delvis gratisaviser har vi vært nødt til å overbevise kundene om at vi virker, og det har vi lykkes med.

Lokalavisene Oslo har tidligere utmerket seg som en vinner i lesermarkedet i Norge, da de ved siste måling for norske aviser passerte 230.000 lesere på sine 12 titler i Oslo, og dermed også passerte sin hovedkonkurrent Aften, som nå har 206.000 lesere i hovedstaden.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere