RING: 02060 E-POST: 02060@nettavisen.no
Ønsker du å sende video eller andre dokumenter? Benytt 02060@nettavisen.no
Kontakt oss

Nav-unntaket i Vestre Aker

Vi leser stadig i media om hvor ille det er i og med NAV. Dessverre tror jeg at mye av det er riktig.

Men det finnes hyggelige unntak. I Vestre Aker!

Ved et par anledninger har jeg besøkt NAV-kontoret i Vestre Aker for å søke om individuell refusjon på allergilegemidler. Jeg forberedet meg på å måtte vente lenge og peppret parkometeren med 10-kroninger.

Men, det var nesten ingen ventetid. Servicen var effektiv og vennlig, og det hele tok kanskje 10 minutter. Det var like bra den andre gangen. Da kommenterte jeg det og fikk til svar at "ja, vi er veldig fokuserte på gode rutiner og rask saksbehandling".

Så takk til både ledelse og medarbeidere i Vestre Aker NAV.

Det er jo akkurat slik vi ønsker å ha det.



Elisabeth Madsen

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere