På Sæter driver man klappjakt på kundene!

Trenger du bilen for å handle på Sæter, skal du ha flaks hvis du unngår parkeringsbøter. Aker P-drift AS har muligens en heltids ansatt som passer på at ingen slipper unna. Det er snakk om minutter før man får en hilsen fra parkeringsselskapet, som er engasjert av Sæters næringsvirksomheter. På Esso driver man direkte sjikanering av sine egne kunder, og hvis man må vente ekstra på å få betjening, risikerer du å få kr.600,- ekstra på regningen for en pølse og Dagbladet. Ekstra ille er det når man utenfor 7-11 blir trakasert med parkeringsbot på hundrevis av kroner for et opphold på 12 minutter - til tross for Handikapskilt! Der vises det ingen nåde. Problemet er ekstra irriterende når det kun er avsatt én plass til bil for handikapet utenfor et større legesenter. Hva vil næringslivet på Sæter? Er man lei av kundene, så er i hvert fall dette en svært effektiv måte å jage dem vekk på. Skammelig er det eneste man kan si om dette. Selvsagt skal jeg heretter passe meg for å legge veien om Sæter, hvis jeg kan unngå det. Til viktige ærender, skal jeg benytte taxi. Det er billigere.

Med lite vennlig hilsen

Eva Langaas

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.