Utroskapsaken om Ryan Giggs og Big Brother-stjernen Imogen Thomas har skapt stor oppmerksomhet i England - spesielt ettersom saken har ligget tett oppunder kokepunktet uten at britiske aviser har navngitt spilleren på grunn av en såkalt «gagging order» - eller munnkurv på godt norsk.

Debatten rundt de rettslige kjennelsene raser i England.

Med Twitter, Facebook og tjenester som Wikipedia hevder motstanderne at slike påbud er meningsløse. Hvem som helst kan når som helst avsløre personene som gjemmer seg bak dem.

Giggs gikk selv rettens vei for å sensurere mediene, og vant fram, men da en folkevalgt på mandag nevnte Giggs' navn i det engelske Parlamentet, var det ingen vei tilbake.

Dagen etter sto navnet hans trykket på forsiden av de store avisene.

Imogen Thomas har imidlertid vært fritt villt lenge og beskyldninger har haglet over hodet hennes.

Blant annet er det blitt hevdet at modellen skal ha forsøkt å presse Giggs for penger. En beskyldning Thomas har truet med å saksøke over.

Ifølge sladderavisen The Sun var BB-stjernen ikke bare ute etter sex.

- Ryan Giggs fortalte henne at hun var hans store kjærlighet. Hun sa hun var forelsket i han og han i henne. Det var ikke bare sex. Hun trodde det stakk mye dypere, hun var forelsket, sier en venn av realitykjendisen til avisen.

Da må det føles litt ekstra godt for Imogen når hun nå skal ha hanket inn en femsifret sum nettopp på grunn av forholdet til Manchester United-spilleren, skriver avisen Daily Mail.

Det er veddemålsagenten Paddy Power som står bak kampanjen. Imogen stiller i United-skjorte og minishorts, og med slagordet «Imogen can't keep quiet about this!» kan de sørge for at Giggs blir noe ukonsentrert før lørdagens Champions League-finale mot Barcelona.

- Hvem andre kunne vi valgt til å fronte kampanjen vår enn Imogen Thomas, Storbritannias mest omtalte kvinne denne uken? spør en talsmann for veddemålsagenten.

- Vi vurderte Middleton-søstrene, men de var opptatt med andre ting, spøkte han videre.

Talsmannen vil ikke ut med detaljene i resten av kampanjen, som vil kjøres i løpet av den 90 minutter lange kampen, men den britiske avisen regner med høy synlighet og distraherende bilder...

Paddy Power har også publisert video fra bakom fotoseansen. Se den nedenfor:

HTML EMBED

Her har vi samlet noen flere videoer som ikke hjelper på konsentrasjonen:

HTML EMBED
HTML EMBED
HTML EMBED