Gå til sidens hovedinnhold

Denne reklamefilmen med Jennifer Aniston vekker oppsikt

Det er delte meninger om skuespillerens reklamestunt.

HTML EMBED
var s=document.createElement("script");s.type="text/javascript";s.src="http://csp.picsearch.com/player?auth=9leWit86ntJyKVk3d5zyHjPgVRLSJEybCBYlPs6VEfRjRaXKdpnv9PZsRg9C_k4KP16hb05DI97TPHHFruPOVz48Xqw4Kc1a&jsonp=screen9.api.embed&screen9="+typeof(screen9);document.getElementsByTagName("head")[0].appendChild(s);

(SIDE2): Den tidligere Friends-stjernen Jennifer Aniston (46) er for tiden aktuell i en reklamefilm for flyselskapet Emirates Airlines.

- Fornøyd med resultatet

I videosnutten ser man blant annet skuespilleren ha mareritt om at hun tar et fly som ikke har bar eller dusj tilgjengelig, men så våkner hun om bord i et luksuriøst Emirates-fly med alle de fasilitetene Jennifer måtte ønske.

Flyselskapet selv er strålende fornøyd med reklame-innslaget.

- Jennifer Anistons utstrålning og evne til å engasjere et globalt publikum gjør at hun er perfekt for vår kampanje, sier Boutros Boutros, Emirates’ Divisional Senior Vice President, Corporate Communications, Marketing & Brand ifølge Travelnews.no.

- For å skille oss fra ordinære flyselskap-kampanjer ønsket vi å gjøre noe humoristisk for å vise frem produktene vi kan tilby om bord våre flyvninger. Jennifer Aniston var perfekt for rollen, og vi utviklet manuskriptet spesielt for henne. Hennes profesjonelle fremtoning og sans for komedie kom virkelig frem under innspillingen, og vi er veldig fornøyd med resultatet, legger han til.

Snobbete?

I tillegg til å bli vist på TV har filmen i skrivende stund hatt over 4 millioner visninger på YouTube, men det er ikke alle som ser humoren i klippet, skriver Hollywoodlife.com.

Noen kommenterer at skuespillerinnen er søt og at reklamefilmen er morsom, men det er også flere som mener nemlig at Jennifer kunne spart seg for dette jobboppdraget. Mange kommenterer at skuespilleren virker snobbete og utakknemlig.

- Åh herregud, jeg hadde en drøm og jeg var ikke....rik. Det var forferdelig, kommenterer en på Youtube.

- Vi vet det er en liten prosentandel av befolkningen som lever et luksusliv, men er vi nødt til å bli påminnet om dette? spør en annen.

- Dette er den snobbeste reklamefilmen jeg noen gang har sett, skriver andre.

Ifølge det amerikanske nettstedet har 46-åringen fått 5 millioner dollar for jobben.

Kommentarer til denne saken