Gå til sidens hovedinnhold

Slik gikk hun ned 30 kilo

Nå ønsker Kelly Osbourne å hjelpe andre kvinner med å få en sunnere livsstil.

(SIDE2): Rockedatteren hadde slitt med vekten i flere år før hun fant ut hva hun gjorde feil.

Har skjønt det
Sammen med kostholdseksperter og treningsveiledere ønsker Kelly Osbourne (28) nå å hjelpe andre folk ned i vekt på en sunn og helseforsvarlig måte.

Det var i 2010 at datteren til Ozzy Osbourne endret om på livsstilen. Etter sin deltakelse i «Dancing with the Stars» begynte hun å trene mer og spise sunnere fordi hun raskt så positive effekter. Selv sier Kelly Osbourne at løsningen er enkel:

- Det er jo egentlig ikke noe komplisert i det hele tatt. Tren mer og spis riktig så vil man merke forandringer, sier hun om vekttapet skriver Daily Mail.

På TV
Endringer i livsstilen har gjort at artisten har gått ned hele tretti kilo totalt. 28-åringen mener det er viktig å presisere at det ikke finnes en magisk «quick fix»-løsning for å stramme inn kroppen. I samarbeid med TV-showet «Lorraine» skal hun derfor nå motivere andre til å bli mer aktive og å velge sunnere matvarer.

I tillegg til å dele sine råd og tips fikk tre kvinnelige TV-seere bli med Hollywood-kjendisen og hennes team på en ukes «helsecamp» før jul. Resultatene til de tre damene blir vist på TV-showet senere denne måneden. Med på ekspertlaget er blant annet kostholdsveileder og Kellys egen personlige trener, Fred Khorshidi.

Hennes danseinstruktør fra «Dancing with the Stars», Louis Van Amstel, er også med for å inspirere andre til å endre livsstil.

MER FRA NETTAVISEN:

- Å samarbeide med TV-programmet «Lorraine» er veldig spennende for meg fordi jeg vet at det er så viktig å spre budskapet om å få en bedre helse og en sunnere kropp på en korrekt måte slik at folk faktisk gjør noe. Jeg håper jeg kan få til nettopp dette, sier Kelly om sitt nye «sunnere kropp og bedre helse»-prosjekt.

Her er noen av Kellys beste råd om du ønsker å forbedre livsstilen

- Spis regelmessige måltider

- Ikke vær sulten når du skal handle på matbutikken

- Lag lunsj for hele uka som du har i tupperware-bokser. Oppbevar disse i kjøleskap eller fryser slik at du enkelt kan ta de frem når du skal på jobb eller lignende.

- Drikk vann

- Ha dressing eller saus ved siden av istedet for oppå maten

- Beveg deg mer, men ikke lev på en lavkaloridiett siden du trenger energi for trening

På nettsiden til TV-kanalen finner du også flere oppskrifter fra Kelly Osbournes «Hollywood Diet»

Reklame

Slik forvandler du mobilen til et kraftig varmekamera

Kommentarer til denne saken