Peppes lanserer frossenpizza

LANSERER FROSSENPIZZA: Peppes Pizza kaster seg ut i frossenpizzamarkedet i februar neste år. Arkivfoto.

LANSERER FROSSENPIZZA: Peppes Pizza kaster seg ut i frossenpizzamarkedet i februar neste år. Arkivfoto. Foto: Gorm Kallestad (NTB scanpix)

Tar opp kampen med Grandiosa.

12.01.19 10:21

Norges største pizzakjede, Peppes Pizza, tar opp kampen med Grandiosa og lanserer sin egen frossenpizza i 2019.

Det skriver Dagbladet på søndag.

Den nye frossenpizzaen lanseres i februar, i samarbeid med Scandza - firmaet som pizzakjeden i nesten ti år har jobbet sammen med for å utvikle en produktserie for dagligvaremarkedet.

De nye frossenpizzaene vil i første omgang komme ut i tre versjoner, skriver avisa. Alle er basert på pizzakjedens populære restaurantpizzaer.

En av dem vil være vegetarpizzaen «Chicago Green», som en del av Peppes' vegetarsatsing.

Også «Downtown» og «Triple Meat» blir å finne i dagligvarebutikkene i februar. Sistnevnte er basert på bestselgeren Meatlover fra Peppes-restaurantene.

Hvilke dagligvarebutikker som vil selge pizzaene, er ennå ikke kjent.

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.