Se den mye omtalte reklamefilmen i vinduet under:

Med gjenåpningen av landet i full gang allerede, er det mange som drømmer om hvordan ting kommer til å se ut når samfunnet er helt tilbake til normalen igjen.

Den nyeste reklamefilmen til «Extra» tar nemlig for seg akkurat dette scenarioet, «i en ikke så fjern fremtid».

Nå går den sin seiersgang i sosiale medier, og videoen har allerede blitt sett over 1,4 millioner ganger på Facebook, samt blitt delt over 24.000 ganger.

- Hysterisk! Ga meg et sårt etterlengtet smil om munnen og lykkelige tårer trillende ned kinnet mitt. Vi kommer dit snart, skrev en person i kommentarfeltet på YouTube, mens en annen oppsummerte det kort:

- For en reklame!

«Extra» håper nok at folk går tilbake til sine gamle vaner og frisker opp pusten med tyggegummi etter at koronaviruset er en saga blått.

Ifølge Ad Week sank nemlig salget av tyggis betraktelig i april i fjor, med en nedgang på 31 prosent sammenliknet med en fireukers periode året før, avslørte forskning fra NielsenIQ.

Hva synes du? Sitter du igjen med godfølelsen etter å sett videoen? Se den øverst, og bedøm selv!