Gå til sidens hovedinnhold

Skinnkledd Selena Gomez var kveldens mest sexy

Fiffen flottet seg til veldedighetsgalla.

(SIDE2): En stor del av det å være kjendis er å gå på veldedighetsarrangementer. Da får man selvsagt vist at man er et engasjert menneske med et stort hjerte, men minst like viktig, man får vist fram den nye frisyren, det nye midjemålet, den nye kjolen, den nye kjæresten, den hippe designervennen (stryk det som ikke passer).

Bare et par dager etter Golden Globe, hadde glitteratien pyntet seg igjen - denne gangen for å feire det nye samarbeidet mellom Louis Vuitton og UNICEF, som har fått navnet #makeapromise.

Kampanjen skal samle inn penger til å hjelpe de aller svakeste, barn i akutt nød.

#makeapromise er en digital kampanje, som skal bidra til å vekke folks bevissthet rundt hvor mange barn i verden som har behov for akutt hjelp, og få som mange som mulig til å bidra.

I går ble kampanjen kickstartet med et stort ball i Los Angeles, LV for UNICEF, og ambassadører er blant andre Selena Gomez, Lea Seydoux og Nicole Kidman. Vinn-vinn for alle parter da ambassadørene selvsagt har på seg kreasjoner fra Louis Vuitton, og den røde løperen så ut som en catwalk.

Er du nysgjerrig på kampanjen kan du sjekke ut #makeapromise i sosiale medier.

Kommentarer til denne saken