Gå til sidens hovedinnhold

McDonald’s velger Kitchen

Etter at Leo Burnett valgte å legge ned sitt norske kontor, sto McDonald’s uten byråforbindelse. Nå går burgerkjeden for Leo Burnett-eide Kitchen.

Nå er det klart at McDonald’s i Norge har valgt Kitchen som ny samarbeidspartner. McDonald’s og Leo Burnett har vært samarbeidspartnere i det norske markedet i 14 år og McDonalds bruker Leo Burnett på verdensbasis.

- Når vår hovedforbindelse nå har valgt å avvikle virksomheten har vi benyttet anledningen til å foreta en vurdering av ulike alternativ i byråmarkedet. Etter grundig prosess har vi konkludert med at vi ønsker å samarbeide med Kitchen, sier Anders Aunbu, markedsdirektør i McDonald’s Norge AS i en pressemelding.

Han legger til at de liker samarbeidsformen som Kitchen legger opp til og har tro på deres forretningsfilosofi, samtidig som de opplever at de er et entusiastisk byrå.

- McDonald's representerer mange spennende utfordringer og er en meget profesjonell oppdragsgiver, som vi virkelig gleder oss til å jobbe tett sammen med, sier Rune Roalsvig, konsulent i Kitchen, som blir ansvarlig for kundeforholdet til McDonald's i Norge.

Reklame

Disse grillpakkene gir en fantastisk smak på maten

Kommentarer til denne saken