*Nettavisen* Nyheter.

Slik får du drømmekroppen:)

Hei alle sammen.

Jeg synes det er så utrolig gøy og blogge og setter uendelige stor pris på alle som leser og lar seg inspirere og motivere av det jeg skriver. Tusen takk:)

Klikk på bildet for å forstørre.

 



Jeg vil sette opp et treningsprogram slik at du har mulighet til å nå dine mål og få den kroppen du drømmer om. Dette kan utføres neste hvor som helst, hjemme eller ute. Utrolig effektiv trening for hele kroppen. Jeg anbefaler ofte at dette burde gjøres på morgenen, slik at man er ferdig med det, om man har mulighet så stå opp 45 min før.

5 runder av underliggende: link til utførelse ligger på navnet på øvelsen.

10 Hallow rocks (Fantastisk god trening for mage og core)

15 air squats ( Fantastisk bra for rompe og forside lår, gå under 90 grader i bunnpossisjovn, frem med hoftene og knip rompen i topp posisjon)

10 push ups ( Fantastisk bra for armer og bryst, om du er svak i armer, gjør det på knærne)

10 jumping squats ( Fantastisk bra for rompe, lår og spenst)

20 mountain climb ( Fantastisk bra for mage og core)

20 revers lunges ( Fantastisk bra for rompe og bakside lår)

Det er fint at dere svetter litt, gjør øvelsene så effektivt som mulig med minst mulig pauser.

Klikk på bildet for å forstørre.

 



Om du er en av de som liker struktur så kan du godt gjøre denne økten 4 ganger i uken, da vil du raskt se resultater:)

Om du liker variasjon så kan du kjøre økten 2 ganger i uken og kombinere de andre dagene med styrke med vekt eller du kan kjøre Kardio med ro intervaller.

Da er det bare å sette igang folkens, lykke til:)

Klem Fra Maria

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.