(SIDE2): I vår fikk Lindex mye oppmerksomhet da Rati Goel (28) som egentlig jobber som butikksjef i en kleskjedens butikker, plutselig dukket opp på kampanjebildene for serien «Bra Volution».
Nå vil Lindex at også kundene skal få muligheten til å teste rampelyset for en dag.
Videreutvikles
Ved å videreutvikle de seneste årenes suksess ønsker nå moteselskapet å involvere sine egne kunder i prosjektet.
Nettopp fordi kampanjene har vært store suksesser både omsetningsmessig, og for kundene som gjennom tydeligheten i konseptet har funnet sin favorittpassform, ønsker de nå å la kundene selv vise passformen de har funnet frem til.
- Nå ser vi frem til å involvere våre kunder som allerede har funnet sin favoritt-bh i vårens Bra Volution, sier landssjef i Lindes Norge, Hanne Leino.
Profesjonelt team
Kundene som til slutt blir valgt ut til å delta i vårens kampanje vil få prøve livet som modell en dag, og bli tatt hånd om av et profesjonelt team.
- Kvinnene som vinner vil bli tatt hånd om av et fantastsik team av hår- og makeup-artister, stylister og fotografer. Vi vil gi dem en dag utenom det vanlig, og virkelig la dem føle seg som stjerner for en dag, sier Lena Wall som leder kampanjen.
Skal du imidlertid melde deg på løper fristen frem til 18 oktober, mens selve kampanjen først vil komme i butikken 4. februar til neste år.
Denne saken er skrevet som innhold av Nettavisen. Kommersielle lenker i artikkelen henviser til aktører som betaler for eventuelt salg gjennom artikkelen, og som dermed finansierer vårt redaksjonelle arbeid. På generelt grunnlag vil det i slike artikler være lenker, herunder dyplenker og s.k. «embedding» som ikke er kommersielle, men som er satt inn for å illustrere eller gjøre artikkelen mer relevant og nyttig for leserne.