NA24.no

Sponsing ga et helvetes løft

- Treffer den målgruppen vi ønsker, sier annonsøren som sponser dødssyndene.

Nummeropplysningen 180.no fikk 40 prosent løft i besøket etter sponsingen av «De sju dødssyndene».

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted

Styreleder Stian Gundersen sier til NA24 Propaganda at de gjennom programmet når den målgruppen de ønsker å nå.

- Vi ønsker å nå unge folk som ikke har fastspikrede medievaner, og de virker det som om vi når bra her. Sammenlignet med forrige fredag har vi idag 40 prosent løft i besøket, sier Gundersen.

Han sier det foreløpig ikke har vært ubehagelig å være sponsor for det omstridte programmet.

- Nei, snarere tvert imot. Vi har egentlig bare fått positive tilbakemeldinger. Jo flere som ser og liker programmet og jo fler som blir oppmerksomme på våre tjenester, desto bedre fornøyd blir vi, sier Gundersen.

Han vil ikke mene noe om at andre annonsører som Maxbo, Opplysningen 1881 og Expert har ønsket å flytte sine annonser bort fra programmet.

- Det får de svare for selv. Det er ikke nødvendigvis noe som passer for alle, men for oss ser det ut til å treffe bra, sier Gundersen.

Har du et medietips, ta kontakt med NA24 Propaganda

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

Våre bloggere