NA24.no

DDB tok taggen

DDB Oslo vant sølvtaggen for april.

DDB Oslo i samarbeid med Bleed og DDB Tribal vant sølvtaggen for april. Vinnerjobben var kampanjesiden «Pepsi Max Fan Guide» for Pepsi.

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted

Juryen kaller løsningen «en totalpakke som øker engasjementet til målgruppen på en riktig måte».

– Sølvtaggens hovedformål er å belønne løsninger som bærer de gode ideene og løser merkevarens utfordringer gjennom tydelig dramatisering og riktig bruk av interaktive virkemidler. Vinneren for april har uten tvil vært representativ for dette. Her føler juryen at det ligger en solid idé bak som original dramatisering forsterker gjennom personlighet, særegenhet og humor, sier juryformann Helge Tennø i en pressemelding.

Foruten DDB Oslo, Tribal og Bleed var også Monster Commercials med på vinnerjobben.

– Vi er glade for at løsningen for PepsiCo vinner Sølvtaggen! Vi har sammen med DDB Oslo utarbeidet et sterkt konsept som skiller seg godt ut i forhold til hvordan man tradisjonelt sett presenterer store internasjonale merkevarer i sammenheng med fotball, forteller Kjetil Wold, Art Director i Bleed.

Her kan du se vinnerjobben: «Pepsi Max Fan Guide»

Har du et medietips - kontakt NA24 Propaganda

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere