*Nettavisen* Økonomi.

Disse avgjør Gulltaggen

Foto: Tommy Brakstad

Da er alle juryene klare for Gulltaggen 2010.

08.02.10 11:19

Under ledelse av Jurygeneral Mathias Friis skal over 110 personer fordelt på 15 juryer kåre det beste innenfor interaktiv kommunikasjon i året som har gått. Det skriver interesseorganisasjone i en melding

- Det er med stor glede og entusiasme vi kan presentere en jury som holder et høyt og internasjonalt nivå. Det er spesielt positivt å kunne invitere flere mennesker fra de mer tradisjonelle byråene. Dette betyr at det digitale universet har spredd seg til alle deler av kommunikasjonsbransjen, og at det finnes flinke «digitale» folk over hele fjøla, sier Juryleder Mathias Friis fra MediaFront.

- Da er det ikke lenge til Norge igjen vil hevde seg i internasjonal sammenheng, avslutter Friis.

Årets Juryledere:
* Beste Nettsted: Henrik Haugan, Rayon

* Beste informasjonsnettsted/tjeneste: Stian Tyriberget, Miksmaster

* Beste e-handelsnettsted: Teodor Bjerrang, IXD

* Beste nettkampanje samfunnsinformasjon: Jarle Naustvik, McCann

* Beste internettstrategi: Erik Kristiansen, Mediacom

* Beste søkestrategi: Jørgen El Fakiri, Metronet

* Beste sosiale kommunikasjonsstrategi: Marius Eriksen, Sermo Consulting

* Åpen klasse - Innovative ideas : Mona Jensen, Jimmy Royal

* Beste mobil løsning: Sveinung Totland, Voyage

* Beste Dialog: Hanne Kopstad, Fredag

* Beste nettannonse: Ester Hjellum, Try

* Beste nettkampanje: Fred Hauge, DDB Oslo

* Beste integrerte kampanje: Tore Woll, McCann

* Beste Nordiske elevarbeid/Årets gulltagg (Kåres av Sølvtaggen juryen): Helge Tennø, Screenplay

* Best digital campaign, Nordic Challenge: TBA

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.

Annonsebilag