NA24.no

Finn kan få løve

Finn.no og Kitchen reklamebyrå er de eneste norske med vinnersjanser i filmkategorien i Cannes.

Når reklamefestivalen Cannes Lions på lørdag kunngjør resultatene for filmkategorien er det bare Finn.no som har vinnersjanser av de påmeldte norske filmene.

NA24 Propaganda – Norges største medienettsted

75 norske filmer var påmeldt, men bare én har altså kommet på shortlist. Det er filmen «Still life» som Kitchen reklamebyrå og produkssjonselskapet Paradox lagde for Finn.nos reiseseksjon.

Av 3453 påmeldte filmer totalt i kategorien var det bare 260 filmer som kom gjennom nåløyet til shortlist.

Her kan du se den nominerte filmen:

Har du et medietips – kontakt NA24 Propaganda

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

sterke meninger

Nettavisen vil gjerne vite hva du mener om denne saken, og ønsker en frisk debatt i våre kommentarfelt. Vær saklig og respektfull. Les mer om Nettavisens debattregler her.

Gunnar Stavrum
sjefredaktør

comments powered by Disqus

Våre bloggere