NA24.no

Gleder seg over reklamen

Sist oppdatert:
Helge Holbæk-Hanssen i Mediebedriftenes Landsforening mener Bergen burde vært mer kjent. Sånn er det om sommeren.

Fagsjef i Mediebedriftenes Landsforening Helge Holbæk-Hanssen hopper snart på flyet for å dra på hytta, og i sommer gleder han seg over annonsene i avisene.

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted

- Hva kommer til å påvirke utviklingen i din bransje mest i de kommende årene?
-På annonsesiden blir det konjunkturene. Går det godt for Norge, går det bra for bransjen. På brukersiden blir det mer spennende. Medievanene er i rask endring, men svaret er ikke gitt.

- Hvilken norsk merkevare er sterkest, og hvilken merkevare burde bli mer kjent?
- Vet ikke hvem som er sterkest, men BERGEN burde bli mer kjent. Særlig nå i juni.

- Hva er din oppfordring til resten av bransjen?
- Å ikke bare fokusere på dekning, men også studere hva publikum bruker ulike medier til og hvordan de bruker mediene.

- Hvordan skal du tilbringe ferien i år?
På hytta på Korfu i Hellas - herlig!

- Hva er den største medienyheten så langt i 2007?
- At det aldri har vært større annonsemengde i norske aviser enn nå.

- Hva tror du om de nye sjefen i TV 2 og NRK?
- Gode fagfolk.

- TV-seingen har falt i 2007. Når dør tv ut?
-I likhet med alle andre «gamle» mediekanaler, vil heller ikke TV dø. Den vil bare endres.

- Skal du på det digitale bakkenettet?
- Ja

- Hvilken avis tror du kommer til å leve lengst av dagens riksaviser?
- Vet ikke, ingen av de vil dø i min levetid.

- Hvilken reklamekampanje er det du har lagt mest merke til første halvår?
- Mange.

Mest sett siste uken

Lik Nettavisen her og få flere ferske nyheter og friske meninger!

Våre bloggere