*Nettavisen* Økonomi.

Gull for Widerøe

Reklamebyrået BBDO og nettbyrået Mediafront vant pris for Widerøe-kampanje.

14.05.07 15:33

BBDO Oslo og MediaFront tok gull i klassen for reiseliv og transport.

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted

- Det var virkelig moro å vinne denne prisen. Prisen beviser at det er den gode ideen som når frem og er tellende når alt kommer til alt, uttaler Joachim A. Haug, AD i BBDO.

Widerøes reisebannerkampanje vant også Sølvtaggen i desember 2006 på grunnlag av «sin ærlige og sjarmerende idé som er utført balansert og velprogrammert», ifølge juryen.

- Det er veldig hyggelig å vinne en internasjonal pris for en kampanje som strategisk sett har fokus på våre nye lave priser og hvor vi flyr, samtidig som den på en kreativ måte viser litt av personligheten til selskapet ved at vi tør å skille oss ut og har en god porsjon glimt i øyet, Ben Johannessen Kommunikasjonsansvarlig Online, Widerøes Flyveselskap AS.

Se kampanjen her: Widerøe bannerannonse

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.