*Nettavisen* Økonomi.

Kampanje om «iboende faenskap»

Veritas legger vekt på alt som kan gå galt i ny reklamekampanje.

I dag lanserer DNV Industry i Norge sin nye reklamekampanje som er laget av reklamebyrået Grey.

NA24 Propaganda - Norges største medienettsted

Målsettingen med kampanjen er å kommunisere selskapets strategi på en ny og spennende måte, skriver selskapet i en pressemelding. Veritas er mest kjent for sikkerhet knyttet til det maritime, men ønsker også å få frem at de også er en stor aktør innenfor næringer som IKT, mat, drikke og transport.

- Å fange tingenes iboende faenskap og få satt det under lokk i et Norgesglass er bilde på hva risikovurdering handler om. Grey har overrasket oss og klart å uttrykke strategien vi jobber etter, sier markedsdirektør i Region Norge Aage Enghaug.

Kampanjen starter i dag og vil strekke seg utover vinteren og våren.

Har du et medietips - kontakt NA24 Propaganda

Nettavisen ønsker en åpen og levende debatt.

Her kan du enkelt bidra med din mening.